Ügyfélszolgálat

Gyakran ismételt kérdések


Nem kaptam a rendelésemről visszaigazoló emailt. Mi lehet az oka?


Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ez nem érkezett meg, abban az esetben elképzelhető, hogy a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába került, illetve előfordulhat az is, hogy véletlenül rossz e-mail címet adott meg. A mi rendszerünkben minden leadott rendelés megjelenik ettől függetlenül.
Ügyfélszolgálati munkatársainknál, a ferenc.stegner@gmail.com email címen kérhet információt a megrendelése beérkezéséről, illetve ugyanitt pontosíthatja is az email címét annak érdekében, hogy a további, megrendelésével kapcsolatos információk rendben megérkezzenek.

Mikorra várható a csomagom?


A termékadatlapon feltüntetett szállítási idő a mérvadó.

Miután csomagja feladásra került, a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat ad Önnek felvilágosítást a kézbesítés időpontját illetően.

Szeretnék elállni a vásárlástól, és visszaküldeni a terméket. Milyen teendőim vannak?


Amennyiben meggondolta magát, és szeretne elállni a vásárlástól, ezt a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül megteheti.


A kapott áru nem működik/elromlott. Van lehetőségem kicserélni egy működő termékre?


Kérjük, hogy ez esetben küldje el nekünk megrendelésének számát, valamint a kifogásolt termék nevét e-mail-ben a ferenc.stegner@gmail.com címre, és kollégáink elküldik a cserével, vagy az esetleges azonnali megoldásokkal kapcsolatos szükséges tudnivalókat, illetve intézkednek az ügyben.